1 2 3 4 5

Občina Piran

Občina Piran je turistično daleč najbolj razvita slovenska občina in eno izmed pomembnejših središč kongresnega, zdraviliškega, igralniškega in navtičnega turizma v severnem Sredozemlju. 

Krajinski park Sečoveljske soline

Sečoveljske soline so ene zadnjih v Sredozemlju, kjer se sol prideluje na tradicionalen način. Stoletno sobivanje človeka in narave je ustvarilo razmere za pester rastlinski in živalski svet ter bogato kulturno dediščino, katero prikazuje Muzej solinarstva. V park se odpravimo peš ali s kolesom in si v družbi solinskih ptic ogledamo kraj, kjer si preteklost in sedanjost podajata roki.

Krajinski park Strunjan

Strunjanski polotok združuje veliko naravnih značilnosti slovenske obale pa tudi tistih, ki jih je skozi stoletja oblikoval človek. Pravzaprav je Strunjan v marsičem kraj presežnikov, saj tam najdemo najvišje prepadne flišne stene, najdaljši del naravnega morskega obrežja, edino slovensko morsko laguno, najmanjše soline ter najbolje ohranjeno kulturno krajino, značilno za slovensko obalo.

Oljčno olje

Domača olja iz naših, bolj hladnih krajev, so bolj aromatična in bolj zdravilna (imajo boljše razmerje maščobnih kislin) kot so olja iz južnih krajev Evrope ali Afrike. Ravno zaradi visoke vsebine nenasičenih maščobnih kislin, oleinske kisline in velike količine antioksidantov – polifenolov, je oljčno olje dokazani predpogoj zdravega načina življenja. 
Pogoste raziskave zadnjih let nenehno potrjujejo, da je »mediteranski tip« prehranjevanja, ki temelji na jedeh z značilno količino oljčnega olja – najbolj zdrav. Najstarejša oljka v Istri se nahaja na Brionih, znanstveno pa je dokazano, da je stara okrog 1600 let. Kljub temu, da o oljčnem olju obstajajo zapisi nekaterih znanih grških in rimskih pisateljev iz antične dobe, ki v svojih delih slavijo izvrstnost in prefinjenost istrskega oljčnega olja, se o vrstah in številu dreves ne ve veliko.
Posebnost istrskega polotoka v gojenju oljk se odraža v dvatisočletni tradiciji in izjemni potrpežljivosti istrskega človeka, ki je na tem prostoru vzgojil nekaj specifičnih avtohtonih istrskih vrst.
V katalogu je opisano vse skupaj 23 vrst, od katerih je 11 domačih in 12 tujih. Dan je pregled najbolj osnovnih podatkov, ki lahko koristijo proizvajalcem oliv in oljčnega olja.
Domača olja iz naših, bolj hladnih krajev, so bolj aromatična in bolj zdravilna (imajo boljše razmerje maščobnih kislin) kot so olja iz južnih krajev Evrope ali Afrike. Ravno zaradi visoke vsebine nenasičenih maščobnih kislin, oleinske kisline in velike količine antioksidantov – polifenolov, je oljčno olje dokazani predpogoj zdravega načina življenja. 

Mesto Piran

Nastanek Pirana še naprej buri domišljijo znanstvenikov kljub številnim poskusom, da bi rojstvo mesta pojasnili kar z izvorom imena. Nekateri zgodovinarji menijo, da imenu Piran botruje grška beseda pyr (ogenj). Legenda namreč pravi, da so Pirančani v preteklosti zažigali velike krese prav na mestu, kjer danes stoji svetilnik.

Novice

Natisni vsebinoPovej naprejPovečaj pisavoPomanjšaj pisavo
11.04.2018 15:24

Turistica gostila uglednega prof. dr. Michael Belcha

Portoroška Fakulteta za turistične študije Turistica je konec marca 2018 gostila uglednega in mednarodno uveljavljenega profesorja s področja marketinga dr. Michaela Belcha s kalifornijske Univerze San Diego State (SDSU). Turistica ima z univerzo SDSU že vrsto let sklenjeno mednarodno sodelovanje in instituciji sta izvedli že veliko medsebojnih izmenjav med pedagoškim in strokovnim kadrom, v zadnjih letih tudi v okviru programa Erasmus+.

Na Turistici je dr. Belch predaval o novih pogledih na oglaševanje in promocijo z vidika integriranega tržnega komuniciranja in njegovi vlogi pri načrtovanju marketinških aktivnosti. Skupaj z bratom Georgeem Belchem je napisal že 11. izdajo knjige Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspectives (2018), prodajne uspešnice med marketinškimi učbeniki, ki je prevedena kar v deset jezikov. V novi izdaji avtorja poudarjata nove vidike oglaševanja in promocije, tudi vpliv in vlogo družbenih medijev ter mobilnega oglaševanja z vidika integriranega tržnega komuniciranja. Tako kot v sklopu predavanj na Turistici avtorja tudi v knjigi posebno vlogo posvečata pomenu globalnega, mednarodnega marketinga ter etičnim in družbenim izzivom.

Na Turistici je v sklopu doktorskega študijskega programa Inovativni turizem profesor izvedel delavnico v sodelovanju s Turističnim združenjem Portorož na temo pozicioniranja destinacije Portorož Piran. V tednu dni si je prof. Belch, poleg uradnih gostujočih obveznosti med študenti, ogledal tudi Piran in Ljubljano, ki sta ga navdušila. 

Dr. Michael Belch je direktor Centra za integrirano tržno komuniciranje na kalifornijski Univerzi San Diego State, ki je prvi in še zmeraj edini tovrstni center v ZDA. Profesor ima bogate izkušnje iz prakse, saj je delal v multinacionalki General Foods in svetoval številnim podjetjem z lestvice Fortune 500, kot so McDonald's, Whirlpool Corporation, Senco Products, GTI Corporation in oglaševalskim agencijam kot sta Phillips-Ramsey in Dailey & Associates.

Foto: Luka Zelko