Direktor občinske uprave:
- neposredno vodi delo občinske uprave,
- opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini,
- zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne vsem organom občinske uprave,
- opravlja organizacijske naloge in skrbi za sodelovanje z državnimi in drugimi organi,
- povezuje delo občinskih uprav pri koordinaciji županov obalnih občin,
- odloča na prvi stopnji v upravnih zadevah, v kolikor za odločanje ne pooblasti drugih javnih uslužbencev.
Urad za finance opravlja naloge na naslednjih področjih:
- priprava in izvrševanje občinskega proračuna,
- priprava zaključnega računa proračuna,
- finančno poslovanje,
- zadolževanje Občine,
- računovodstvo in knjigovodstvo,
- spremljanje in analiziranje javno-finančnih virov iz občinske pristojnosti in pripravljanje strokovnih podlag za njihovo uvedbo,
- spremljanje predpisov s področja javnih financ,
- vodenje centralne evidence občinskega premoženja in sestavljanje premoženjske bilance Občine,
- obračunavanje plač zaposlenih javnih uslužbencev in plač ter nadomestil za opravljanje funkcije nepoklicnih funkcionarjev, sejnin in nagrad funkcionarjev, članov Nadzornega odbora in članov delovnih teles Občinskega sveta Občine ter druga izplačila iz naslova delovno pravnih obveznosti,
- opravljanje drugih nalog, ki po svoji naravi sodijo na področje financ.
Urad za okolje in prostor opravlja naslednje naloge:
- skrbi za prostorsko in urbanistično načrtovanje; ob tem upošteva trajnostni razvoj ter enakomeren prostorski razvoj vseh delov občine,
- pripravlja in izdeluje prostorske planske akte Občine,
- pripravlja in izdeluje prostorske izvedbene akte Občine,
- pripravlja vse potrebno za izdelavo prostorskih aktov,
- pripravlja programe opremljanja stavbnih zemljišč na podlagi sprejetega občinskega prostorskega načrta,
- opravlja še druge potrebne strokovne naloge pri urejanju prostora,
- opravlja upravne naloge pri izdajanju potrdil in mnenj v zvezi z urejanjem prostora,
- vodi evidenco nepremičnin na svojem področju in pripravlja podatke, potrebne za sestavo premoženjske bilance Občine,
- opravlja druge naloge na področju okolja in prostora, ki sodijo v pristojnost občinske uprave (razen nalog na področju javnih služb varstva okolja)
Urad za premoženjskopravne zadeve opravlja naslednje naloge:
- urejanje premoženjskopravnih zadev za potrebe Občine,
- strokovne naloge v zvezi s pridobivanjem, opremljanjem, vrednotenjem stavbnih zemljišč za prodajo ali oddajo v najem,
- vodenje, urejanje in posodabljanje nepremičninske evidence,
- priprava podatkov za občinsko premoženjsko bilanco,
- izvajanje strokovno-tehničnih nalog po občinskem stanovanjskem programu in upravljanje s poslovnimi prostori v občinski lasti,
- pravni pregled pogodb, v katerih je Občina pogodbena stranka,
- pravni pregled osnutkov aktov za statusno preoblikovanje javnih zavodov, javnih podjetij ali drugih organizacijskih oblik izvajanja javnih služb,
- priprava odlokov in drugih aktov, ki jih sprejema Občinski svet, oziroma sodelovanje pri sestavi takšnih aktov v primerih, če gre za strokovno vsebino, zaradi katere akti nastajajo v posameznih uradih,
- urejanje premoženjskopravnih in drugih pravnih zadev na področju medobčinskega sodelovanja in mednarodnega sodelovanja Občine,
- strokovna pomoč drugim organom Občine in uradom pri pripravi javnih razpisov javnih dražb,
- priprava podatkov, gradiv pogodb in drugih aktov pri pravnem prometu nepremičnin,
- skrb za pravno zaščito interesov Občine pri upravljanju z občinskim premoženjem, zlasti v primerih neupravičenih posegov,
- izvedba postopkov zavarovanja občinskega premoženja pri zavarovalnicah,
- priprava gradiv in stališč Občine v postopkih pred sodišči, v postopkih denacionalizacije in drugih postopkih, ki se jih udeležuje Občina,
- zbiranje zemljiškoknjižnih podatkov in vodenje zemljiškoknjižnih postopkov,
- zastopanje Občine pred organi sodne in upravne oblasti,
- vodenje evidenc pogodb, ki jih sklepa Občina,
- vodenje upravnega postopka na II. stopnji,
- vodenje upravnega postopka za razglasitev in odvzem statusa javnega dobra, ter
- druge naloge, ki po svoji naravi sodijo na področje dela urada.
Urad za gospodarstvo in turizem opravlja naslednje naloge:
- izvajanje strokovno-tehničnih in razvojnih nalog na področju obveznih in izbirnih lokalnih javnih služb (oskrba s pitno vodo, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda, ravnanje s komunalnimi odpadki, urejanje javnih poti in zelenih površin, čiščenje javnih površin, pokopališka in pogrebna dejavnost, distribucija toplote, oskrba s plinom, dimnikarska služba),
- usklajevanje in spremljanje izvajanja programa obnavljanja infrastrukture (vodovod, kanalizacija, javna razsvetljava),
- izvajanje nalog na področju kmetijstva in ribištva,
- izvajanje strokovno-tehničnih nalog na področju občinskih javnih cest (banka cestnih podatkov, upravljanje),
- izvajanje nalog na področju varnosti cestnega prometa na občinskih cestah (prometna ureditev),
- izvajanje strokovnih nalog na področju mestnega prevoza oseb, pomorskega prometa (pristaniška dejavnost) in letalskega prometa,
- izvajanje strokovno-tehničnih nalog na področju pospeševanja in razvoja turizma,
- izvajanje nalog pri določitvi obratovalnih časov gostinskih obratov,
- sodelovanje pri oblikovanju strategije podjetništva in drobnega gospodarstva ter pospeševanje razvoja le-tega,
- sodelovanje pri evidentiranju nepremičnin s svojega področja in področja javne infrastrukture ter sodelovanje pri pripravi podatkov za izdelavo premoženjske bilance občine,
- sodelovanje pri pripravi programa opremljanja stavbnih zemljišč na podlagi prostorskega reda,
- vodenje evidence stavbnih zemljišč v občini,
- strokovne naloge v zvezi s pridobivanjem, opremljanjem in vrednotenjem stavbnih zemljišč za gradnjo oziroma za potrebe izvedbe investicij,
- vodenje postopkov dogovarjanja in sklepanja pogodb z zavezanci glede medsebojnih obveznosti v zvezi s priključevanjem objekta na komunalno infrastrukturo,
- vodenje postopkov določanja komunalnega prispevka in odmere v upravnem postopku,
- vodenje, urejanje in tekoče vzdrževanje nepremičninske evidence zavezancev za izračun in odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča - NUSZ,
- opravljanje geodetskih zadev iz občinske pristojnosti,
- izvajanje strokovno-tehničnih nalog pri pripravi in izvajanju razvojnih programov projektov, ki so podprti z državnimi viri in sredstvi ustreznih evropskih skladov, ter koordinacija posameznih dejavnosti z drugimi nosilci razvojnih programov,
- spremljanje dela regionalne razvojne agencije in koordinacija sodelovanja občine pri pripravi, sprejemanju in izvajanju posamičnih razvojnih programov in projektov,
- sodelovanje z ministrstvi in agencijami za regionalni razvoj ter predlogi pristojnim občinskim organom za vključevanje v razvojne programe in projekte,
- spremljanje objav razpisov za pridobitev sredstev sofinanciranja ter priprava oziroma sodelovanje pri pripravi strokovne dokumentacije pri sprejemanju in izvajanju razvojnih projektov,
- spremljanje vključevanja in vloge lokalne skupnosti v evropskih združitvenih procesih, zlasti na področju lokalnega in regionalnega razvoja,
- sodelovanje z drugimi uradi občinske uprave pri pripravi načrtov razvojnih programov,
- sodelovanje z javnimi podjetji, zavodi in drugimi investitorji,
- pridobivanje soglasij, mnenj in upravnih ter drugih dovoljenj,
- sodelovanje pri pripravi in izvajanju projektov, ki se financirajo iz sredstev Evropske unije in pri katerih je občina investitor, soinvestitor ali kakor koli sodeluje na podlagi zakonskih predpisov, mednarodnega sporazuma ali pogodbe,
- naloge na področju kulturne in naravne dediščine, skladnega oblikovanja naselij, objektov in krajine, naloge prenove po Zakonu o urejanju prostora,
- opravljanje preventivno-vzgojne dejavnosti na področju prometa,
- opravljanje drugih nalog, ki po svoji naravi sodijo na področje dejavnosti urada.
Urad za investicije opravlja naslednje naloge:
- priprava predloga plana občinskih investicij,
- izvajanje strokovno – tehničnih nalog, povezanih z investicijami, ki jih izvaja občina, ter sodelovanje in usklajevanje vsebin z uradi,
- vodenje občinskih investicij v zvezi z gradnjo objektov komunalne in družbene infrastrukture, priprave in opremljanja stavbnih zemljišč za stanovanjsko gradnjo, gradnjo drugih objektov, adaptacij, sanacij ali drugih gradbenih posegov v prostor, ki imajo investicijski značaj ter evidentiranje, spremljanje in nadziranje teh investicij v primerih, ko jih izvajajo izvajalci javnih služb,
- sodelovanje z javnimi podjetji, zavodi in drugimi investitorji,
- priprava in pridobivanje investicijske in tehnične ter druge dokumentacije,
- sodelovanje pri pripravi programa opremljanja stavbnih zemljišč na podlagi prostorskega reda,
- priprava in izvajanje javnih naročil za izvedbo investicij in sodelovanje ter pomoč pri izvedbi javnih naročil drugih uradov,
- opravljanje drugih nalog, ki po svoji naravi sodijo na področje dejavnosti službe.
Urad za razvojne projekte opravlja naslednje naloge:
- izvajanje strokovno – tehničnih nalog pri pripravi in izvajanju razvojnih programov projektov, ki so podprti z državnimi viri in sredstvi ustreznih evropskih skladov, ter koordinacija posameznih aktivnosti z drugimi nosilci razvojnih programov,
- sodelovanje z ministrstvi in agencijami za regionalni razvoj ter predlaganje pristojnim občinskim organom vključevanje v razvojne programe, projekte; spremljanje objav razpisov za pridobitev sredstev sofinanciranja ter pripravljanje oziroma sodelovanje pri pripravi strokovne dokumentacije pri sprejemanju in izvajanju razvojnih projektov,
- spremljanje vključevanja in vloge lokalne skupnosti v evropskih združitvenih procesih, zlasti na področju lokalnega in regionalnega razvoja,
- sodelovanje z drugimi uradi občinske uprave pri pripravi načrtov razvojnih programov,
- sodelovanje pri pripravi in izvajanju projektov, ki se financirajo iz sredstev Evropske unije in je občina investitor, soinvestitor ali kakor koli sodeluje na podlagi zakonskih predpisov, mednarodnega sporazuma ali pogodbe,
- druge naloge, ki po svoji naravi sodijo na področje dela urada.
Urad za družbene dejavnosti opravlja naslednje naloge:
- strokovne in razvojne naloge na področju predšolske vzgoje in izobraževanja,
- naloge na področju kulture in kulturne dediščine,
- naloge na področju športa in telesne kulture,
- zadeve s področja socialnega varstva in zaposlovanja,
- zagotavljanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni,
- upravne naloge odločanja o podelitvi koncesij s področja dela urada,
- načrtovanje politike in spremljanja stanja na področju zasvojenosti z drogami v občini,
- izobraževanje vzgojno-izobraževalnih kadrov za delo z mladimi in njihovimi starši ter pospeševanje razvoja lokalnih mladinskih struktur,
- organizacija in izvajanje programa mladinskega centra,
- spremljanje, planiranje in usklajevanje investicijskega vzdrževanja in novih investicij na področju družbenih dejavnosti,
- strokovne in organizacijske naloge na področju kulturnih prireditev, ki jih organizira Občina,
- strokovne in razvojne naloge glede celovite skrbi za kakovostno življenje starejših občanov,
- zagotavljanje programa dnevnega centra za starostnike,
- priprava podatkov, potrebnih za sestavo premoženjske bilance Občine z delovnega področja urada,
- odločanje v upravnem postopku v zadevah po predpisih o podelitvi koncesij v družbenih dejavnostih, o višini plačila staršev za vrtec, predpisih o varstvu kulturne dediščine, zakonu o knjižničarstvu, predpisih o lekarniški dejavnosti in o poravnavi stroškov, če umrli nima dedičev,
- opravljanje drugih nalog, ki sodijo na področje družbenih dejavnosti.
Urad za splošne zadeve opravlja naloge na naslednjih področjih:
- nadzorstvo nad uporabo predpisov o pisarniškem poslovanju ter vodenje zbirke občinskih predpisov,
- kadrovske in izobraževalne dejavnosti za potrebe organov občine in Občinske uprave,
- tehnične in administrativne naloge za potrebe Občinskega sveta in drugih organov,
- pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju,
- prevajanje za organe občine in Občinske uprave ali občanov v obsegu določil odloka o izvajanju javne dvojezičnosti,
- strokovna pomoč pri izvajanju nalog lokalnih volitev,
- strokovne naloge na področju varnosti in zdravja pri delu delavcev Občinske uprave,
- informacijski sistem za potrebe organov občine in Občinske uprave (nabava strojne in programske opreme ter vzdrževanje informacijske tehnologije),
- zagotavljanje združljivosti in platforme za posamezne baze podatkov geoinformacijskega sistema,
- sodeluje pri razvoju informacijskega sistema in informacijskih rešitvah,
- vodi evidenco nepremičnin na svojem področju in pripravlja podatke za sestavo premoženjske bilance občine.
- opravlja druge naloge, ki po svoji naravi spadajo v pristojnost tega urada.
Medobčinska uprava Istre opravlja inšpekcijske in redarstvene naloge.
Medobčinski inšpektorat
Opravlja inšpekcijski nadzor nad izvajanjem oziroma spoštovanjem predpisov z njegovega delovnega področja. Inšpekcijski nadzor izvajajo inšpektorji, kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi skladno z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru (ZIN) in so pri opravljanju inšpekcijskega nadzora v okviru pooblastil samostojni.
Medobčinsko redarstvo
Redarski nadzor opravljajo občinski redarji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi skladno z Zakonom o občinskem redarstvu in z Občinskim programom varnosti.
Po zakonu so pristojni:
- nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
- varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij,
- skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah,
- varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščine,
- vzdrževati javni red in mir